OBRES
-
Projectes
-
El llenguatge//La_langue
-
Panòptic_frontera 601
-
Temps de Plom i Plata
- El projecte
- Les maletes kafkianes
- Banyuls – Portbou_muga 600
- Panòptic de Bentham
- Moments plata - Hospitalitat
- Moments plata - El poder de la imatge
- Moments plata - Ferida de (la) plata
- Moments plata - La innocència del mal
- Moments plata - Casa tomada polisémica
- Moments plata - Un gol per a sobreviure
- Retorn a casa
- Habitatges de La Seda
- En Residència-Antaviana
-
Plom-Plata
-
Un altre fi. LA RESTA
-
Polititzacions del malestar
- Optimització combinatòria
- Trilogia de la privadesa
- Antikeres
- Domus Aurea
- Sibil·la
- Entrellibres-ales
- En la interior bodega de mi amado bebí
- Europa TV
- Naranjitas de la Xina
- Paisatge memòria
- Constel·lacions
- Missions desaparegudes
- Ferida de temps
-
Riu de la plata
- Gens d'aigua
-
-
Videos
- Introducció
-
Videoinstal·lacions
- Panòptic_frontera 601
- Les maletes kafkianes
- Kenosi- Anti-Keres
- Entrellibres-ales. Llibre de sorra
- Entrellibres-ales. Josefine
- Entrellibres-ales. Das Kind
- Domus Aurea
- Sibil·la
- Desig
- Ferida.Esbalaïment de Narcís
- Ferida. Llençol Sant
- Ferida. Madelaine
- Cardamom
- De la Pampa a Les Garrigues
- Europa TV
- Europa TV. L'espectador
- Correcció
-
Vídeos monocanal
-
Vídeo - documentals
-
Vídeo - poemes
-
Fotografies
-
Pintures
-
Dibuixos
-
Correcció
- CAPS.A.10
-
-
Edicions
Correcció
Correcció va ser una videoinstal·lció que es va realitzar en l'any 1991 per al Col·legi d'Aparelladors de Barcelona, dintre del cicle Anar i Tornar comissariat per Annemieke van de Pas. Després es va instal·lar a Vic, Buenos Aires i Copenhaguen. Sis televisors instal·lats en una estructura de fusta, emetien coordinats el fluir d'una cascada, gravada en solo 6 segons en 6 perspectives diferents, però amb so contínuo i real des de sis canals diferents, el que donava com resultat un recorregut visual una mica inquietant, que a poc a poc es descobria com repetitiu i no-real.
D'aquells vídeos realitzats en postproducció en els estudis de Miguel Diaz i amb el saber tècnic de Joan Bayó no queda més que unes poques fotos del muntatge i un parell de fotogrames.
...”però corregiré el que he escrit, no ara, ho corregiré quan arribi el moment d'aquesta correcció, llavors, ho corregiré, i llavors corregiré el corregit, i el corregit ho corregiré llavors altra vegada, i així successivament»... (T. Bernhardt)