OBRES
-
Projectes
-
El llenguatge//La_langue
-
Panòptic_frontera 601
-
Temps de Plom i Plata
- El projecte
- Les maletes kafkianes
- Banyuls – Portbou_muga 600
- Panòptic de Bentham
- Moments plata - Hospitalitat
- Moments plata - El poder de la imatge
- Moments plata - Ferida de (la) plata
- Moments plata - La innocència del mal
- Moments plata - Casa tomada polisémica
- Moments plata - Un gol per a sobreviure
- Retorn a casa
- Habitatges de La Seda
- En Residència-Antaviana
-
Plom-Plata
-
Un altre fi. LA RESTA
-
Polititzacions del malestar
- Optimització combinatòria
- Trilogia de la privadesa
- Antikeres
- Domus Aurea
- Sibil·la
- Entrellibres-ales
- En la interior bodega de mi amado bebí
- Europa TV
- Naranjitas de la Xina
- Paisatge memòria
- Constel·lacions
- Missions desaparegudes
- Ferida de temps
-
Riu de la plata
- Gens d'aigua
-
-
Videos
- Introducció
-
Videoinstal·lacions
- Panòptic_frontera 601
- Les maletes kafkianes
- Kenosi- Anti-Keres
- Entrellibres-ales. Llibre de sorra
- Entrellibres-ales. Josefine
- Entrellibres-ales. Das Kind
- Domus Aurea
- Sibil·la
- Desig
- Ferida.Esbalaïment de Narcís
- Ferida. Llençol Sant
- Ferida. Madelaine
- Cardamom
- De la Pampa a Les Garrigues
- Europa TV
- Europa TV. L'espectador
- Correcció
-
Vídeos monocanal
-
Vídeo - documentals
-
Vídeo - poemes
-
Fotografies
-
Pintures
-
Dibuixos
-
Correcció
- CAPS.A.10
-
-
Edicions
Retorn a casa
Retorn a casa / Postales desde casa
Juan Muiño. 2019. Artista convidat.
Juan Muiño, artista argentí que va passar 16 anys de la seva vida fora del seu país (Barcelona, Dusseldorf, Eivissa) torna a la seva ciutat. A la seva casa de Lanús. El retorn voluntari ve acompanyat d’una visió platejada, conscient de la realitat.
Juan Muiño: “Lanús fue, desde su autonomía, un barrio obrero, trabajador...con una fuerte base peronista (Perón llega al poder entonces). Un equivalente a, por ejemplo, el círculo que rodea a Barcelona, poblada en sus orígenes por gente humilde que llegaba buscando trabajo desde distintos puntos del país, lo
que se denomina, ‘el interior’.
Partiendo de la base de una población obrera, sobra decir que mi Lanús es el que se desarrolló desde entonces, haciéndose como podía, con una clase social de media para abajo, y que ha crecido a su manera, sin rigores arquitectónicos, sin
concepto de tradición, olvidado siempre por los gobiernos que han pasado y siguen pasando en la actualidad, dejado a merced de la propia población...pero consiguió crear, por sí mismo, una imagen particular, con un carácter propio...”
Exposat a
Centre d’Art Maristany. Sant Cugat. 2019